KUCHNIA WŁOSKA – NIE TYLKO SPEGHETTI I PIZZA
Wyobraź sobie krainę, która od strony północnej graniczy z górami, z pozostałych zaś stron granicę wytaczają trzy rzeki. Krainą o takim położeniu jest właśnie północny region Włoch o bajecznie brzmiącej…
Wyobraź sobie krainę, która od strony północnej graniczy z górami, z pozostałych zaś stron granicę wytaczają trzy rzeki. Krainą o takim położeniu jest właśnie północny region Włoch o bajecznie brzmiącej…
Na długi weekend czekamy z utęsknieniem. Wielu przygotowuje się do niego bardzo długo, o czym świadczą chociażby wzmożone kolejki w każdym supermarkecie, zakorkowane ulice w mieście, prowadzące do tych cudownych…
Zakupy przez internet – korzystamy z nich bardzo chętnie. Co przekonuje nas do wybrania tego a nie innego sklepu? Cena? Nie zawsze. Oferta? Często te same produkty dostępne są w…
Slogany, tytuły, nagłówki, tweety, posty, opisy seo, wezwania do działania to przykłady mikrotreści. Ich zadaniem jest rozbudzenie zainteresowania oraz zachęcenie do dalszego czytania czy wykonania określonej czynności. Sam komunikat powinien…
Treść – wydawać by się mogło, że nie ma znaczenia to, czy jest ona czytana z papieru, czy z ekranu. Okazuje się tymczasem, że inaczej odbieramy tekst czytany z kartki…
Czasem słowa są zbędne a jedno wystarcza za tysiąc. Taką zasadę warto stosować tworząc wezwania do działania zwane również call to action, pisane w skrócie jako CTA. Jak stworzyć skuteczne…
Wysoka konwersja na stronie produktowej to dla jej właściciela coś, czego życzę każdemu właścicielowi dobrej witryny. Oznacza ona bowiem, że zainteresowany tematyką poruszaną na stronie Użytkownik znalazł nas w tłumie.…
Zainteresowany tematem Klient szuka w Internecie informacji, które będą sprawdzone. Co więc robi? Szuka. Kiedy przestaje? Często wtedy, gdy znajduje to, co go usatysfakcjonuje. Co możesz zrobić jako właściciel firmy?…
Prowadząc sprzedaż internetową warto zdać sobie sprawę z tego, iż nasz comiesięczny obrót, a tym samym i zysk, zależny jest od tego, jak zostanie zaprezentowany produkt, który kierujemy do Klienta.…
Nazwa. Wszystko ją ma. Czy nazwa dla firmy ma znaczenie w osiągnięciu sukcesu? Odpowiedź jest oczywista: jasne, że tak! Może zupełnie nieświadomie, ale i Ty każdego dnia sięgasz po te…