PISANIE SLOGANÓW REKLAMOWYCH, CLAIMÓW, NAMING

Chcesz zwrócić uwagę Klientów na swój produkt? Twojej marce brakuje wyróżnienia? Postaw na MOC SŁOWA.
Oferujemy pisanie haseł i sloganów reklamowych, claimów oraz naming – tworzenie nazw dla firm, produktów i usług.

JAK WYRÓŻNIĆ SWÓJ PRODUKT?

Na rynku dostępnych jest wiele towarów i usług. Jak to się dzieje, że jedne są rozchwytywane a inne nie cieszą się zainteresowaniem Klientów? Wszystko zależy co i jak mówią do swojej grupy docelowej.

Półki w sklepach stacjonarnych układane są według marketingowych sztuczek. Produkty promowane wędrują na wysokość oczu, pozostałe lokowane są wyżej lub niżej, w zależności od przydzielonych im zadań. W sprzedaży internetowej rzecz odbywa się nieco inaczej, niemniej jednak i tu mamy do czynienia z marketingiem. Z nim mocno związane są słowa, z którymi pracuje nasza agencja content marketingowa MOC SŁOWA. Wiemy, że każde z nich ma swoją moc. Moc ta potęguje się z każdym innym słowem. W czasie łączenia dobiera się je w zależności od wytyczonego im celu. Tak między innymi powstają:

hasła i slogany reklamowe, które zwracają uwagę na markę i produkt,

claimy połączone z nazwą marki i jej logotypem, których celem jest długotrwałe budowanie świadomości marki,

nazwy produktów, usług, firm, czyli ich imiona, charakterystyczne dla nich, przyciągające uwagę i wyróżniające je na tle konkurencji.

CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ?

Zabawa słowem to nasza ulubiona zabawa. Każdego dnia pracujemy ze słowem tworząc treści o różnej tematyce i charakterze. Bardzo często reklamowym, jak przystało na agencję content marketingową.


Znamy MOC SŁOWA, dlatego chętnie tworzymy:


atrakcyjne hasła i slogany reklamowe, które przyciągają uwagę grupy docelowej, są często wykorzystywane w akcjach promocyjnych i marketingowych, zamieszczane są na stronach internetowych i w materiałach reklamowych, np. w katalogach czy na ulotkach,


nazwy marek, usług czy produktów, które często następnie opisujemy, promujemy i wspieramy działaniami marketingowymi,


claimy towarzyszące nazwom marek i ich znakom firmowym (logo), które wzmacniają świadomość marki i zdradzają jej mocne strony.

DLACZEGO WARTO INWESTOWAĆ W NAMING I HASŁA REKLAMOWE?

Słowo jest w stanie przekonać do podjęcia decyzji. Dwa słowa tym bardziej. Jednak w przypadku haseł i sloganów reklamowych oraz claimów i nazw marek, produktów czy usług ich ilość jest na wagę złota. Tu liczy się każde słowo. Sztuką jest użyć ich w tym wypadku stosunkowo niewiele, jednak tak, by zaintrygowały.


Jest to możliwe. Wystarczy zwrócić uwagę na hasła reklamowe, które zna niemal każdy z nas:


Just Do It – Nike

No to Frugo – Frugo

Tkink Different – Apple

Ty tu urządzisz – Ikea

Haribo smak radości – Haribo.


Czym jest claim i dlaczego warto wzbogacić nim nazwę swojej marki? Często nazwa brandu nie zdradza profilu firmy. Z marketingowego punktu widzenia warto zastosować dlatego claim, czyli krótki zwrot występujący z logo, który ukaże czym zajmuje się marka. Zadaniem claimu jest w czytelny i dobrze brzmiący sposób przekazać istotę i korzyści, z jakimi marka ma się kojarzyć. Claim musi być, rzecz jasna, prawdziwy i wiarygodny.

„Jeśli trzy słowa wyrażą coś lepiej i zabawniej niż cztery, to świetnie, użyj trzech!”Jonathan Carroll

Jesteś zainteresowany profesjonalnymi artykułami sponsorowanymi, które wzmocnią wizerunek Twojej firmy? Napiszemy je dla Ciebie.

Napisz do nas e-mail: agencja@mocslowa.pl

lub zadzwoń: 793 77 22 39