Artykuły sponsorowane

Chcesz zaprezentować swoją ofertę nie tylko na firmowej stronie internetowej? Interesuje Cię pozyskiwanie nowych klientów?
Postaw na artykuły sponsorowane! Dzięki nim Twoja grupa docelowa dowie się o nowościach, zaletach Twoich produktów lub marce
i jej atutach.

Artykuły sponsorowane PR - MOC SŁOWA
CO TO JEST ARTYKUŁ SPONSOROWANY?

Artykuł sponsorowany to rodzaj reklamy natywnej promujący usługę, produkt, firmę. Najczęściej zamieszczany jest on w serwisach internetowych, gazetach, czasopismach a jego obiektywny charakter sprawia, że nie jest on odbierany przez czytelników jako nachalna forma reklamy. To wzmacnia wizerunek marki i buduje pozytywne z nią skojarzenia.

Artykuł sponsorowany może mieć charakter:

reklamowy – promuje produkt, usługę, firmę w bezpośredni sposób, ukazuje też realne korzyści produktu i praktyczne jego zastosowanie,

ogólny – omawia zagadnienie i nawiązuje do firmy, jej usług czy produktów w sposób niebezpośredni, jednak mający charakter marketingowy i perswazyjny,

ekspercki – opisuje zagadnienie z poziomu specjalisty, dlatego może przytaczać czyjąś wypowiedź lub mieć formę wywiadu.

CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ?

Skontaktuj się z nami

Agencja content marketingowa MOC SŁOWA proponuje usługę pisania profesjonalnych artykułów sponsorowanych o charakterze reklamowym, ogólnym lub eksperckim będących skutecznym sposobem na promowanie firmy.

Nasze artykuły sponsorowane są:

  • poprawne pod względem językowym,

  • wartościowe merytorycznie,

  • napisane przystępnym językiem,

  • unikalne w swojej konstrukcji,

  • czytelnie i przejrzyście zaprezentowane.

Poza samym pisaniem artykułów sponsorowanych oferujemy również możliwość ich publikacji na tematycznie powiązanych witrynach internetowych. Zamieszczenie w nich linku do strony zwiększa ruch na stronie oraz wzmacnia świadomość marki.

ZALETY ARTYKUŁÓW SPONSOROWANYCH

„Potrzeba 20 lat, aby zbudować reputację i zaledwie 5 minut, by ją zniszczyć.” – Warren Buffet

Profesjonalny artykuł sponsorowany jest bezstronny, ukazuje jednak realne korzyści skłaniające do podjęcia decyzji zakupowej. Cechą charakterystyczną dobrze napisanego artykułu sponsorowanego jest również:

  • przyciągnięcie uwagi,

  • wzbudzenie zainteresowania,

  • przekonanie do skorzystania z oferty,

  • skłonienie do działania.

  • ARTYKUŁY SPONSOROWANE CENNIK

    Koszt napisania artykułu sponsorowanego ustalany jest indywidualnie i zależy między innymi od: obszerności zlecenia,tematyki i branży, długości tekstu.

Jesteś zainteresowany profesjonalnymi artykułami sponsorowanymi, które wzmocnią wizerunek Twojej firmy? Napiszemy je dla Ciebie.

Napisz do nas e-mail: agencja@mocslowa.pl

lub zadzwoń: 793 77 22 39

Zadaj pytanie

12 + 3 =