CONTENT MARKETING – DLACZEGO WARTO?
Inwestując w profesjonalny content marketing pozyskujesz szeroką grupę Klientów, z którymi budujesz długotrwałe relacje i obustronne zaangażowanie.
Dobra treść to również więcej podstron, więcej linków, skuteczniejsze pozycjonowanie.
TEKSTY DLA E-COMMERCE
w tym opisy produktów, naming oraz teksty do sklepu internetowego.
W Twoim sklepie internetowym wieje nudą? Karta produktu nie zachęca do klikania w koszyk? Chcesz poprawić konwersję? A może rzeczy w Twoim sklepie nie mają jeszcze swoich nazw? Interesują Cię opisy produktów, które zwiększą sprzedaż? Lubimy takie wyzwania! Chętnie podejmiemy się tego zadania. Nasze głowy są pełne pomysłów. Mamy też doświadczenie w prowadzeniu sklepów internetowych. Wiemy więc, jakie słowa sprzedadzą Twój towar.
Czy wiesz, że unikalna treść poprawia statystyki a wartościowe treści są kluczem do rankingów Google? Zadbaj o nie również w swoim sklepie internetowym. Postaw na profesjonalny content, który:
- uprzyjemni użytkownikowi czas spędzany na stronie,
- wyeksponuje i wyróżni Twój towar,
- zachęci do złożenia zamówienia,
- przyciągnie na kolejne zakupy,
Co możemy dla Ciebie zrobić?
Głównym bohaterem każdego sklepu internetowego jest produkt. Dobrze zaprojektowana karta produktu to więc podstawa. Stworzymy do niej opis, dbając także o jego czytelny układ na stronie.
Poza przygotowaniem opisów produktowych zajmujemy się również pisaniem pozostałego contentu do sklepów internetowych. Bo niezależnie od tego, gdzie znajdzie się Użytkownik musi czuć się intuicyjnie, przyjemnie i dobrze. Takie odczucia zachęcają do działania i klikania w koszyk.
Napisz, kto jest Twoim Klientem docelowym a my przygotujemy pakiet treści do Twojego sklepu internetowego. Nie trać czasu.
PROWADZENIE BLOGÓW FIRMOWYCH
Zakładanie i prowadzenie blogów, pakiety wpisów na blogi firmowe.
Chcesz poprawić statystyki? Proponujemy założenie i systematyczne prowadzenie bloga firmowego. Jest on bowiem narzędziem marketingowym, z którego warto korzystać budując wizerunek swojej firmy.
Poruszanie ciekawych tematów związanych z branżą, prezentacja produktu, informowanie o nowościach – Twoja grupa docelowa chętnie przeczyta o tym, co ich interesuje. Doceni Cię za to, że znalazła odpowiedź na zadawane sobie pytania właśnie na Twoim blogu. Przeczyta o nowościach, które przygotowała dla niej Twoja firma. Polubi Cię i zechce skorzystać. Wykorzystaj tę szansę i daj ją swoim odbiorcom – stwórz bloga i prowadź do systematycznie.
Co możemy dla Ciebie zrobić?
Tak naprawdę – możemy wiele – w obrębie pisania i kreatywnego spojrzenia na każdy biznes. Zawsze w kierunku jego rozwoju i dobrej promocji. Napisz nam o swojej marce, produkcie, branży. Jest wiele sposobów na to, by wzmocnić wizerunek firmy. My robimy to MOCĄ SŁOWA. Jeśli jej potrzebujesz – napisz.
Czy warto prowadzić blog firmowy?
Każdy wpis to treść. A słowami można przekazać wszystko. Jakie są korzyści prowadzenia bloga firmowego? Oto niektóre z nich:
- przyciąga uwagę Użytkownika = potencjalnego Klienta,
- prezentuje produkt, usługę, firmę,
- buduje pozytywny wizerunek marki,
- wzmacnia wartość witryny,
- daje więcej podstron,
- umożliwia linkowanie,
- podwyższa ruch (traffic).
Oferujemy stałą współpracę w prowadzeniu bloga, przygotowujemy pakiety wpisów na blogi firmowe.
Prowadzenie blogów firmowychTEKSTY COPYWRITERSKIE
m.in. artykuły sponsorowane, artykuły tematyczne, teksty SEO.
Potrzebujesz świeżej treści? Zależy Ci na tekstach, które wzmocnią Twoją markę? Postaw na MOC SŁOWA. Z nią teksty copywriterskie, w tym artykuły sponsorowane i tematyczne, poprawią wszystkie statystyki.
Po czym poznasz dobry tekst copywriterski? Profesjonalny content marketing cechuje:
- wysoka jakość,
- poprawność językowa i stylistyczna,
- ciekawy sposób zaprezentowania tematu,
- unikalność,
- rzetelność,
- wiarygodność.
Potrzebujesz dobrego artykułu sponsorowanego? Nasze doświadczenie copywriterskie pozwala zaproponować Państwu ofertę także w tym zakresie. Umiejętny dobór słów to nasza specjalność. Kiedy znamy cel – wiemy jaki tekst copywriterski pozwoli do niego dojść. Taka już MOC SŁOWA.
Teksty copywriterskie