You are currently viewing CONTENT MARKETING DLA FIRM KOSMETYCZNYCH

CONTENT MARKETING DLA FIRM KOSMETYCZNYCH

  • Post author:

Kosmetyki – produkt ceniony przez wiele kobiet a także mężczyzn. Służą do pielęgnacji i ochrony skóry a także do korekty, podkreślania i wydobywania piękna, które drzemie w każdym z nas. Udając się do drogerii zauważyć można, ja ogromny wybór ma Klient. Na co zwraca uwagę? Co decyduje o wyborze tego a nie innego produktu? Jednym z czynników jest moc słowa, jakie produkt przekazuje potencjalnemu Klientowi. Masz produkt kosmetyczny i chcesz zwiększyć jego sprzedaż? Wprowadzasz nową linię kosmetyków? Potrzebujesz opisów produktów na stronę internetową? Chcesz, aby Klienci dowiedzieli się o nowym produkcie? Kosmetyki to nasza pasja, dlatego chętnie się nimi zajmiemy.

Kosmetyki – która kobieta nie lubi o nich mówić, czytać, stosować, testować, eksperymentować?
My lubimy – zarówno stosować, jak i pisać o nich. Z tego też powodu zachęcamy do skorzystania z usługi: content marketing kosmetyczny, marketing dla firm kosmetycznych.

CONTENT MARKETING KOSMETYCZNY – STRATEGIA, CZYLI CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ?

Na co dzień zajmujemy się pisaniem. W naszym teamie przeważają kobiety. A panie, jak powszechnie wiadomo, każdego dnia dbają o to, by dobrze wyglądać. Pomocne okazują się nie tylko (nowe) ciuszki, ale i kosmetyki, zarówno te do pielęgnacji, jak i kolorowe. Z uwagi na częste ich wykorzystywanie, przeprowadzanie kampanii marketingowych dla firm kosmetycznych jest dla nas tym, o czym lubimy pisać i w czym lubimy brać udział. A przecież wiadomą rzeczą jest, że jeśli praca łączy się z zainteresowaniami i pasją, efektem końcowym musi być słowo WOW.
Jeśli więc zależy Ci na zmianie = poprawie wizerunku Twojej marki – skontaktuj się z nami.

Strategia content marketingowa dla firm kosmetycznych powinna być przede wszystkim:

  • przemyślana a nie przypadkowa – trafiona niczym krem dobrany do typu cery, wieku i potrzeb,
  • długoterminowa, aby Klient widział, że produkt jest znany, a takim się staje, gdy się o nim mówi i można o nim przeczytać w różnych miejscach,
  • przeprowadzona przez ekspertów w dziedzinie marketingu, gdyż właśnie takie osoby wiedzą, jak przeprowadzić skuteczną kampanię, która osiągnie postawiony jej cel.

Zaplanowanie strategii marketingowej to pierwszy krok w drodze do sukcesu. Przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań warto zastanowić się nad kilkoma ważnymi czynnikami, w tym między innymi:

  • jaki będzie główny przekaz informacji, a więc co chcemy przekazać i jak chcemy się komunikować,
  • jaki chcemy osiągnąć cel, a więc co chcemy osiągnąć,
  • do kogo kierujemy naszą ofertę, a więc kto jest naszym Klientem docelowym?

Ludzie są różni, o czym możemy przekonać się każdego dnia. Warto o tym pamiętać także, a nawet zwłaszcza, w czasie planowania strategii marketingowej dla swojej marki (lub dla marki swojego Klienta). Mając to na uwadze należy zatem docierać do nich na różne sposoby proponując każdej potencjalnej grupie odbiorców odpowiednią formę promocji. Pomocne okazuje się tu stworzenie profili Klientów z określeniem ich charakterystycznych cech i zachowań. Uwzględnić warto tu między innymi ich potrzeby, oczekiwania oraz preferowaną formę przekazu informacji.
W przypadku kosmetyków należy wziąć pod uwagę nie tylko płeć, wszak kosmetyki to również serie dla mężczyzn, ale również potrzeby i wiek Klientów.

Strategia marketingowa dla firm kosmetycznych powinna być przemyślana, a więc zaplanowana, najlepiej przez grupę osób, które znają potrzeby rynku oraz możliwości marketingowe. Połączenie sił osób patrzących na dany temat z różnych stron to kolejny krok do sukcesu marki. W przypadku kosmetyków warto znać potrzeby i oczekiwania klienta zarówno pod kątem zapotrzebowania na dany produkt, jak i możliwości dotarcia do nich z ofertą. A jako że kosmetyki dotyczą zarówno kobiet jak i mężczyzn, należy bardzo szczegółowo opracować plan marketingowy, w zależności od linii kosmetyków.

Jako agencja copywriterska operująca słowem z wielką mocą oferujemy przygotowanie i wdrożenie kampanii marketingowej bazującej na contencie (treści). W ofercie między innymi:

  • artykuły sponsorowane z ich publikacją w serwisach internetowych,
  • artykuły eksperckie zawierającą fachową wiedzę oraz praktyczne porady,
  • artykuły pozycjonujące dany produkt, linie kosmetyków,
  • działania blogowe jako forma marketingu szeptanego, w tym prowadzenie blogów firmowych,
  • tworzenie opisów produktów,
  • naming oraz hasła reklamowe dla produktów, linii kosmetyków.

Zajmujemy się również przygotowywaniem katalogów produktowych oraz innych materiałów marketingowych. Nasze treści, które oscylujemy i dopasowujemy do wyglądu na stronie internetowej, możemy wzbogacić pasującymi do nich profesjonalnymi grafikami z banków zdjęć.