O nas - witamy

Słowa – wypowiadamy je każdego dnia. Za ich pośrednictwem wyrażamy myśli, emocje, wrażenia, nazywamy pojęcia, zarówno te rzeczywiste, jak i abstrakcyjne. Wiemy, że słowa mają moc. Ci, którzy współtworzą agencję copywriterską MOC SŁOWA mają tego świadomość.
Moc słów jest nam dobrze znana, czujemy to od dawna. A że jest nam ona szczególnie bliska, pomyśleliśmy, że mogą skorzystać również inni. Czym się zajmujemy? Pracujemy ze słowem. Dobieramy je i łączymy tak, by osiągnąć cel – tworzymy i piszemy treści na potrzeby Klienta.

Zaczęło się od...

Pisanie jest czynnością, którą wykonujemy od lat dziecięcych. To nic nadzwyczajnego – każdy kiedyś zaczyna pisać. W naszym przypadku jednak czynności tej towarzyszyła aura przyjemności, kreatywności i zabawy. Dla niektórych z nas szczególnie liczył się również sam zapis, układ tekstu, staranność wykonania. Tak właśnie powstawały nasze pierwsze teksty. Niektóre z nich zachowały się do dnia dzisiejszego, niektóre zostały nawet nagrodzone. Robiliśmy to, choć pojęcia: „copywriting”, „artykuł sponsorowany”, „naming”, „user experience” nie były nam jeszcze znane...
Jaki z tego wniosek? MOC SŁOWA to mocne przygotowanie do zawodu copywritera.

Nasze doświadczenie

Co robiliśmy przed stworzeniem agencji copywriterskiej? Zdobywaliśmy doświadczenie i uczyliśmy się. W różnych miejscach, na różnych stanowiskach. Każdego dnia operowaliśmy słowem, a jego moc stale nam towarzyszyła i była nam szczególnie bliska. Zapisywane przez nas słowa tworzyły teksty o różnym charakterze, powstawały bowiem na różne potrzeby. Wśród nich znalazło się między innymi: kilka prac, które doczekały się swoich okładek, wiele opisów produktów, jeszcze więcej artykułów, tekstów SEO czy treści na strony internetowe. Na swoim koncie mamy również chwytliwe claimy i hasła reklamowe a także nazwy brandów, które mają się dobrze, bo ich słowa mają moc.
Recepta na skuteczny przekaz? Wybranie słów z mocą.

Obecnie

Ulubiony dzień? - Każdy!
Iść do pracy jak na skazanie? - Nie dla nas i nie do nas!
Nasz team ? - Tworzą go osoby z uśmiechem na twarzy i pasją, którą zdradza błysk w oku. Są one dla nas na tyle istotne, że znalazły się w sygnecie naszego logo. Kiedy na niego spojrzysz, zobaczysz coś jeszcze. Coś, co związane jest z profesją copywriterską. Pióro MOCY SŁOWA. Jakie jest? Skuteczne, unikalne, niezawodne i lekkie, jak teksty, które spod niego wychodzą, a jednocześnie uśmiechnięte, bo dobry nastrój to podstawa.

Zadaj pytanie

12 + 4 =